Garantie & Klachten
Wordt jouw bestelling beschadigd geleverd of wil je een ongeopende verpakking retourneren? Dat kan binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling, maar doe dit niet zomaar. Neem vooraf even contact met ons op. Dan kunnen we je misschien al op afstand helpen. Dan doen we ons best om het probleem voor je op te lossen.
Komen we er op afstand niet uit, dan kun je een retourlabel aanvragen waarmee kosteloos het product terug kunt sturen. Doe in ieder geval niet zomaar je pakket op de post zonder ons retourlabel. Die kosten zijn dan voor jezelf.
Als je het bedrag van de aankoop terug wilt, vergeet dan niet jouw bankrekeningnummer (IBAN) te vermelden op het retourformulier dat je van ons ontvangt. Wij zorgen er dan voor dat het aankoopbedrag binnen twee weken na ontvangst terug wordt geboekt op jouw rekening.
Het is ons doel om jou gelukkig te maken. Daarom raden we je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken. Maak gebruik van de contactmogelijkheden op de klantenservice pagina. We kijken dan samen naar een geschikte oplossing.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is, dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.